Wednesday, May 02, 2012

Stedelijk Museum opens September 23rd

yaktin beni Stedelijk. bu yaz temp folder'inda degil, leyla ile mecnun gibi kavusmayi umuyordum seninle (leyla ile mecnun bulusuyorlar miydi bu arada? olmadiysa ferhat ile sirin verelim.) fakat bana diyorsun ki: stedelijk opens september 23rd.

o zaman next year in Jerusalem Amsterdam!

Rijks de 2013'de ana binanin renovasyonunu anca tamamliyormus. geriye sar: sene 1999, Vatikan: ikinci millennium icin butun ulke under construction kanvaslarinin arkasinda saklaniyordu. ve ben interrail icin o yili secmistim. henuz hipstirliktan cakmadigimiz icin fotograf adina elimiz biraz bos donmustuk. oysa simdi o kadar under construction'dan ne malzeme cikardi. fakat cahildik, naiftik, henuz williamsburg'e dusmemistik. ama turkiye'ye gelen turistler? hepsi anasinin gozuydu. hep hamallarimizi, dilencilerimizi cekiyorlardi. oysa AKMERKEZIMIZ DE vardi.






No comments: