Wednesday, May 25, 2011

haymatlos

yine tasindim, o halde yeni bir blog yazisi yazmamam icin hicbir sebep yok. bildiginiz uzere, ben her tasindigimda, her lokasyon degisikliginde ve benzeri aktiviteleri takiben bir blog yazisi yazarim. tebdil-i mekanin cogumuza ferahlik, bana ise buna ek olarak ilham verdigi dogrudur.

simdi soyle: bir evden ciktim (bye bye mashattan, hoscakal rezidans hayati, gule gule under construction koridorlar) ama teknik olarak baska bir yere tasinmadim. bu da beni resmi olarak haymatlos (alm. heimatlos -hala bu sozcukten bihaber kisiler var. 2011'in istanbul'unda!) yapar. en son oxford'da trinity'nin misafir odasinda kalirken bu kadar yersiz yurtsuzdum; bana ne zaman ve hangi odanin verilecegi belli degildi, pazartesi ve cumalari misafir odasinin (dairesinin) salonu ayni zamanda kolej doktorunun bekleme salonuydu ve turlu gripli insan sabahlari ben uyanmadan salonda beklesmeye baslamis oluyordu. tabii, dusununce, simdikine oranla cok daha rahatsiz edici bir duzen. rahatsiz edici demisken, duzenim (or lack thereof) rahatsiz edici falan da degil. sadece turistik. ama ben hep boylesini istememis miydim? biraksalar otelde yasarim diyen, yaptigi is soruldugunda turistim diye cevap veren bir insan bundan rahatsiz olur mu? olmaz. ben de olmuyorum zaten. sadece tasindigimi ama aslinda tasinmadigimi anlattigim bir blog yazisiyla gelenegi devam ettirmek zorundaydim.

with love from cihangir. bu aralar da herkes burada.

7 comments:

Anonymous said...

e biraz karışık olmuş ama yine de hayırlı olsun.
ayrıca herkes derken?

Anonymous said...

Hayatinin insanligin yaklasik %92 sine göre rahat, dertsiz ve tasasiz oldugunu bil isterim. Saglik maglik konulari haric. Tek derdimiz rezidansdan cihangire tasinmak olsun.

narsis said...

hayır sözde cihangirdesin. ne zaman arasak kapı duvar. kaktüse kamp kurucaz yakında sen geçerken görür de ensene yapışırız diye.

Anonymous said...

haklisin HERKES burada ama en son gelen ilk giden olur/olmali biliyorsun.

cheja said...

bu bir teklif mi sevgili anonim? o zaman sana ajda pekkan'dan geliyor: kapi acik, arkani don ve cik, etc. etc.

Sahin Derya said...

la ben de yaziyom gmail`den kimse okumiyi :( buzz yaziyi orda buna

Anonymous said...

Unquestionably believe that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the net the easiest thing to be aware of. I say to you, I definitely get annoyed while people think about worries that they plainly don't know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side effect , people could take a signal. Will probably be back to get more. Thanks